nedeľa, februára 01, 2009

Macko: Mikloško je osobnosť prezidentského formátu

Zdravý rozum mi radí voliť Človeka presadzujúceho nielen slovami, ale aj činmi tie hodnoty, ktoré sám uznávam. Srdce mi radí voliť človeka, ktorý je pre mňa jeden z posledných charakterných ľudí v politike a ktorý je skutočnou osobnosťou. Osobnosťou prezidentského formátu. Keď pozriem na kandidátov, tak zjavne jedinou. Možno som naivný, ale ja tomuto Človeku skutočne verím. Aký ešte existuje dôvod, aby som ako pravicový konzervatívec, kresťan, volil postkomunistického uja alebo stredoľavú liberálku? Menšie zlo sa volí jedine pod obrovským tlakom. Ja sa cítim slobodne.

Prezident je v parlamentnej demokracii chápaný ako symbol. Ak bude hlavou kresťanského Slovenska exmečiarovec a postkomunista, alebo stredoľavá liberálka, bude to symbol toho, že kresťanské Slovensko je pri voľbe hlavy štátu padnuté na hlavu. Dúfam, že k tomuto nedôjde a preto volím Františka Mikloška. V roku 20. výročia víťazstva nad komunistickou diktatúrou je to viac než symbolické.

Juraj Macko, informatik a aforista

.gašpar NA HRAD?
Začínal ako NÁ-HRAD-ník
a teraz sa tvári ako ne-NA-HRAD-iteľný.

.môj favorit
Pevne budem stáť za Ferom,
je to človek s charakterom.

.pf 2009
Prezident František 2009.