štvrtok, februára 19, 2009

Mojžiš: Mojím prezidentom je František Mikloško!

Mladý bloger Patrik Mojžiš napísal blog, v ktorom dáva dva dôvody, prečo je jeho prezidentom František Mikloško:

- Slovensko si môže zvoliť človeka, ktorý bojoval proti komunizmu! Čiže riskoval svoj život, aby my sme mohli robiť veci, ktoré sa pre nás stali samozrejmosťami. Od zakladania si firiem až po náboženskú slobodu. Fero ním je!
- Pána Mikloška poznám aj osobne z rôznych kampaní, futbalových zápasov a plesov, na ktorých som sa zúčastnil. Ku mne a k ostatným ľuďom sa správal úžasne, priateľsky. Ani by ma nenapadlo, že osoba takéhoto formátu sa mi vôbec prihovorí, alebo že po vstrelenom góle, keď som si obohral práve jeho, ma celkom príjemne povzbudí :-).
Možno vám moje reči pripadajú ako prázdne a úbohe, ale verte či nie MOJÍM PREZIDENTOM JE FERO!