piatok, marca 06, 2009

Kráľ: František Mikloško pomenuje veci pravdivo

Viaceré reakcie, ktoré som si prečítal, poukazujú na to, aké má František Mikloško základy, korene, aký má, nazvem to jednoducho základ. Keď prídem niekomu na návštevu, zvyčajne ma nezaujíma aké má ten dom základy, nepýtam sa na základy, ale sa zaujímam ako majú zariadené, ako rozložené izby a pozerám sa na veci, ktoré ma zaujmú v danom dome.
Určite tie základy sú najdôležitejšie hlavne pre stabilitu toho domu, ale kto, kedy sa koho pýtal, že aké má základy jeho dom. Slušné základy človeka, ktorý kandiduje na taký post by mali byť absolútnou samozrejmosťou.

František Mikloško mňa zaujal, tým že:
  • povie svoj názor
  • pomenuje veci pravdivo
  • je slušne asertívny
  • citlivo reaguje
To znamená, keď František Mikloško bude prezident SR a nastane v spoločnosti problém, mám istotu že Fero problém citlivo, pravdivo, slušne a hlavne pomenuje.

Preto my, celá rodina Kráľová z Červeného Hrádku, zakladatelia KDH budeme voliť za prezidenta SR RNDr. Františka Mikloška.

Miroslav Kráľ, konateľ