piatok, januára 16, 2009

Petruščáková: Záleží na mojom hlase

Prečo volím Fera Mikloška?

Preto, lebo idem domov v marci a letenky si kupujem tak, aby som ho mohla aj skutočne voliť.

Preto, lebo ešte doma som ho niekoľko krát stretla a vyžarovalo z neho tiché hrdinstvo. To, čo každá žena hľadá v chlapovi. Je to muž, ktorý pevne stojí na zemi a ochraňuje. Silné ženy pred ich slabosťou a slabých chlapov pred ich silou.

Preto, lebo som niekedy dávno privoňala k historií a našťastie nezažila naplno komunistický režim. On stál a bojoval s modlitbou na perách proti zlobe režimu.

Preto, lebo má doma veľkú knižnicu.

Preto, lebo ostal skromný aj po tom, čo zažil omamujúcu silu reflektorov.

Preto, lebo som jedna z milióna, čo ho môže podporiť a záleží na mojom hlase.

Martina Petruščáková, Írsko