nedeľa, januára 11, 2009

Ziolkovský: Volím Mikloška - volím život

Kresťanská demokracia mi bola vždy blízka. Avšak ľahkovážne rozhodnutie KDH podporiť v prezidentských voľbách Ivetu Radičovú s liberálnymi postojmi k interrupciám (tá za ich podporu nezaplatí nijakú cenu) ma postavilo pred neriešiteľnú dilemu. Zažil som predchádzajúce prezidentské voľby a vždy sme hlasovali proti niekomu. Tentoraz chcem už v prvom kole hlasovať za niečo.

Od budúceho prezidenta okrem samozrejmej slušnosti a čistého štítu očakávam aj konzervatívne postoje v otázkach ochrany života od počatia po prirodzenú smrť. Očakávam viac, ako len účasť na otváraní jarmokov a sociálnu agendu. Ochrana života, inštitútu rodiny a manželstva i náboženskej slobody; toto sú tri kľúčové kritériá, podľa ktorých posudzujem vhodnosť prezidentského kandidáta. Som presvedčený, že zo známych uchádzačov o post hlavy štátu má k týmto hodnotám najbližšie František Mikloško.

Aj keď jeho odchod z KDH považujem za chybu, vážim si jeho ľudské, občianske i kresťanské postoje. Viem, že si môj hlas v prvom kole zaslúži. A zo srdca si želám, aby tých, čo ho budú voliť, bolo čo najviac.

Anton Ziolkovský, katolícky kňaz