utorok, marca 10, 2009

Mikloško: Ponúkam voličom môj rokmi overený príbeh

František Mikloško včera diskutoval na webstránke www.cas.sk, vyberáme niekoľko odpovedí:

Ako chcete dosiahnuť lepšiu zamestnanosť Slovákov v čase finančnej krízy a čo plánujete urobiť pre rodiny s deťmi? (Lenka)
V čase globálnej krízy, ktorá teraz zasiahla vyspelý svet Slovensko ako lodička na rozbúrenom mori... Jediná cesta aby vláda maximálne šetrila, to znamená výdavky štátu išli na minimum, a tieto peniaze by mal štát dávať na impulzy pre ekonomický život na Slovensku. To sa týka aj rodín.

Podpísali by ste ako prezident schválený zákon o registrovanom partnerstve homosexuálov? (Miro)
Nepodpísal by som ho, ale zdôrazňujem, že rešpektujem a nezasahujem do intimity iných ľudí. Ale pojem rodina a rodina s deťmi je pre mňa zviazaným na zväzok muža a ženy. Okrem toho najbližšie roky bude prebiehať v Európe obrovský zápas medzi tradičnými hodnotami, ktoré budú brániť kresťanstvu rozbiehajúcim sa mravným relativizmom, ktorý začína byť znakom dnešných čias. Ďakujem.

Dobrý deň, chcel by som sa Vás opýtať 2 otázky: 1.Čo ponúkate voličom,čo im môžete ponuknuť od iných kandidátov a akú máte stratégiu? 2. Prečo ste sa rozhodli kandidovať ? ĎAKUJEM a držím palce! (Peter, TN)
Ponúkam voličom môj štyridsať ročný spoločenský a politický príbeh. Za komunizmu som bol dvadsať rokov v disente. Po páde komunizmu som dvadsať rokov v politike a stále mám chuť sa angažovať. Čokoľvek by som dnes hovoril, najsilnejší by mal byť môj doterajší politický a spoločenský život.

Pozrite si aj celú diskusiu TU.